Sumar

Pe această pagină ne-am propus să ne introducem, să explicăm ce ne face mai competitivi și ce garanții vă putem oferi. De asemenea, am dorit să expunem și misiunea noastră și să explicăm în detaliu ce înseamnă pentru noi responsabilitatea socială.

Case Bine Facute

Sperăm din tot sufletul că veți avea răbdare să citiți cele peste 2300 de cuvinte ale acestui articol.

Cine suntem?

Suntem o alianță realizată din 5 ingineri constructori și 3 experți în marketing-ul on-line, o fabrică de case din lemn și două depozite de materiale de construcții.

Ne-am unit resursele pentru a umple un vid prezent pe piața din România: un website tip portal care să servească atât ca și instrument de informare, cât și ca sursă de lucrări pentru grupul nostru de firme.

Echipă

Vom reveni asupra acestei secțiuni cu date complete despre echipa noastră atunci când obținem acordul tuturor pentru a prezenta datele și CV-urile public. Momentan, o parte din echipa din management, marketing și execuție face încă parte din alte organizații iar apartenența la un sistem precum acest site poate crea situații neplăcute.

Misiune

Acoperis solarScopul nostru principal este de a ne folosi experiența și resursele pentru a crea cea mai bună sursă de informare disponibilă pentru utilizatorii de internet care doresc să își construiască o casă.

Realizând acest scop, profitul va veni natural, prin faptul că majoritatea celor care citesc informațiile de pe acest site, probabil că ne vor contacta atunci când iau decizia de a construi.

Dorim ca site-ul să fie un mijloc de informare, nu o sursă de profit. De acea, la noi pe site nu veți găsi reclame sau ferestre care să vă invadeze spațiul vizual, ci doar informație într-o formă cât mai abundentă și mai clară.

Toate articolele noastre sunt scrise astfel încât să ajungeți cât mai rapid la informația căutată. Ele sunt construite pe baza celor mai frecvente întrebări adresate online, relevante pentru subiectul pe care îl abordează articolul.

De unde am pornit și unde ne-am propus să ajungem?

Site-ul a pornit în vara anului 2015 ca un concept care s-a materializat în toamna aceluiași an. La acea vreme, alianța care a întemeiat brand-ul CaseBineFacute era formată doar dintr-un inginer constructor și un expert în marketing.

În 2016 am cunoscut un succes mai mare decât am prevăzut, fapt pentru care am căutat și invitat în grupul nostru o serie de parteneri care ne-au permis să ne flexibilizăm oferta dar și să realizăm un sistem de marketing mult mai eficient.

Astăzi, la sfârșitul lui 2016, putem realiza o gamă foarte largă de construcții, de la case mici, sub 100mp și până la hale industriale de peste 1000mp sau chiar și catedrale. Am adus parteneri care să poată satisface cererea pentru case din lemn ieftine dar și parteneri care să poată oferi case din metal foarte calitative. Dorința noastră a fost să putem servi o gamă cât mai largă de beneficiari, oferindu-le servicii calitative la un preț cât mai mic posibil, prin prisma volumului uriaș adus de promovarea pe Internet.

În viitor, începând cu anul 2017, dorim să promovăm mai agresiv casele pasive – foarte eficiente energetic. De la sisteme avansate de izolație și până la sisteme de generare și stocare de electricitate. Căutăm să stabilim parteneriate cu numele care stau în avangarda acestui domeniu, precum Tesla și să aducem tehnologiile lor pe piața din România, sperând că vor fi adoptate și că vor contribui la un viitor mai curat pentru lumea întreagă.

Cel mai bun raport preț-calitate

raport calitate-pretFaptul că ne găsim lucrările online ne permite să lucrăm eficient și să ne facem echipe specializate pentru fiecare etapă a construcției în parte. Acest mod de lucru ne permite să dăm prețuri deosebit de competitive, chiar și în condițiile în care toate lucrările se fac pe acte, plătind taxe.

Un alt factor determinant este acela că, spre deosebire de competitorii noștri, noi ne facem marketing-ul intern. O parte din asociații firmei noastre sunt specialiști în marketing, doi dintre ei încă lucrând în cadrul unor agenții de marketing online prestigioase, din Silicon Valley – nucleul marketing-ului online. Astfel, beneficiem de servicii de promovare superioare celor de agenție, la un cost mult mai mic.

Toate aceste aspecte se reflectă în prețul final pe care îl plătește beneficiarul. Practic, volumul de lucru ne permite să lucrăm cu un preț mic, modest, chiar dacă avem un marketing foarte eficient și peste 50 de muncitori pe șantiere.

Experiență în construcții

Inginerii care fac parte din firma noastră au zeci de ani în construcții, majoritatea începându-și cariera înainte de Revoluție. Datorită acestui aspect, nu există lucrare pe care să nu o putem realiza. De la construcții mici, până la construcții mari sau reparații, avem o ofertă foarte variată și flexibilă menită să acopere o arie largă de solicitări.

Pentru a vedea o mostră din experiența de lucru a celor care poate că vă vor construi casa, vă invităm pe pagina Testimoniale (din meniul de sus). Acolo veți vedea studii de caz de la lucrările venite prin site dar și imagini de la lucrările dinainte site-ului – cele de la care am obținut aprobarea.

Cea mai bună verificare este cea de pe șantier. Solicitați o întâlnire cu un reprezentant din cadrul firmei noastre și alegeți unul dintre șantierele în lucru. Nu numai că veți vedea cum lucrăm, dar veți putea discuta și cu beneficiarii care ne-au ales.

Garanția calității

Pentru noi, garanția calității o reprezintă în primul rând experiența celor care construiesc casele beneficiarilor care ne aleg. Doar experiența în domeniu face diferența dintre o lucrare conform standardelor de siguranță și calitate stabilite în contract și o lucrare în care compromisurile devin regulă.

Contractele noastre precizează o garanție de 50 de ani pentru structura de rezistență. De asemenea, oferim soluții și pentru cei care doresc garanții extinse (de exemplu de garanție de bună execuție). Momentan lucrăm la o metodă de a construi folosind fondurile noastre dar cu scrisoare de garanție bancară din partea beneficiarului – astfel eliminând nesiguranța din ambele părți.

Beneficiarii care lucrează prin bancă (80% dintre lucrările noastre) folosesc un sistem de garanție introdus forțat de către bancă. În aceste cazuri, lucrăm doar cu fondurile noastre, banca făcând plata doar în urma unei expertize din partea unui evaluator profesionist. Nu ne-am confruntat niciodată cu situația în care banca a refuzat o plată.

Garanția intră în vigoare atunci când lucrarea este efectuată și este girată de minim patru părți (toți pot fi trași la răspundere penal): constructorul (noi), dirigintele de șantier, proiectantul și reprezentantul autorităților locale. Dacă lucrați cu banca, responsabil devine și evaluatorul băncii.

Marketing agresiv

sillicon valleyMulți competitori ne reproșează că o bună parte din prețul nostru este marketing. În lipsa informațiilor, ei compară situația noastră cu situația lor: necesitatea de a plăti serviciile de marketing și promovare pentru a câștiga clienți.

Din cauza gradului ridicat de concurență din piață, o agenție serioasă de marketing va încasa de la o firmă de construcții peste 5.000€ lunar numai pentru consultanță și SEO. La acesta se adaugă un cost de minim 10.000€ lunar pentru promovare (AdWords sau Facebook Ads). Acest cost, de aproape 200.000€/an se reflectă în prețul dat mai departe către client de firma respectivă.

Noi suntem singura companie dintre primele 5 cele mai vizibile care nu are niciun cost de consultanță și nici de promovare. Deși avem un departament de marketing, acesta se ocupă doar cu a scrie conținutul – textele. Aceasta este partea ieftină a costului de marketing.

Partea scumpă, consultanța de specialitate, cea care este plătită cu peste 100$/oră este făcută în mod gratuit de către 3 dintre asociații firmei. Toți trei au experiență de peste 10 ani fiecare în marketing online, doi încă lucrând în agenții foarte mari din SUA. Fiecare este specializat pe un anumit aspect al optimizării pentru motoarele de căutare (SEO). Împreună pot realiza un sistem de SEO atât de eficient încât elimină în totalitate nevoia de promovare – cei 10.000€/lună care sunt plătiți de site-urile pe care le vedeți primele (cu eticheta Anunț) în rezultatele căutărilor pe Google.

De aceea, în prețul nostru, componenta de marketing ocupă foarte puțin (sub 1%). Preferăm să încărcăm prețul cu materiale de calitate superioară pentru a ne asigura că acoperim cu ușurință garanția de 50 de ani pe care o oferim.

Campaniile de responsabilitate socială

Misiunea noastră nu este să ne îmbogățim. Banii vor fi importanți însă din experiență știm că ei vor apărea ca și rezultat secundar al pasiunii cu care ne dedicăm meseriei și misiunii noastre. Toți membrii echipei noastre au descoperit acest fenomen în carierele lor.

De aceea, știm că banii nu sunt un scop, ci un mijloc. În cazul nostru, sunt un mijloc de a face o diferență în țara în care trăim. Dorim ca această diferență să nască în mod direct din calitatea serviciilor pe care le oferim, calitate care ne dorim să schimbe mentalitatea de ”ieftin și bun” a românilor, dar și în mod indirect prin mentalitatea de dezvoltare durabilă pe care o promovăm.

Pentru noi dezvoltare durabilă înseamnă să lăsăm moștenire copiilor noștri o lume mai bună: mai curată, mai tolerantă și mai puțin orientată pe valorile materiale. În acest sens am ales să promovăm soluții de eficiență energetică ce au ca scop final conservarea mediului înconjurător dar și acțiuni care să ajute în mod direct la o societate mai bună.

Ajutați-ne să ajutăm!

Aceste acțiuni le-am pus la un loc și le-am denumit inițiativa ”Ajutați-ne să ajutăm!”. Aceasta este un grup de patru direcții în care am ales să investim în speranța că exemplul nostru va fi preluat de cât mai multe firme. În viitor, cu puțin noroc și cu multe investiții, această inițiativă se va materializa sub forma unei fundații.

Aceste inițiative caută să ajute patru dintre cele mai sensibile zone ale societății noastre: criza ecologică generată de gunoaiele aruncate ad-hoc; situația dramatică a miilor de animale fără stăpân; dispariția în ritm accelerat a pădurilor și criza umanitară generată de numărul mare de copii abandonați.

Pentru fiecare dintre aceste patru cauze dorim să găsim soluții durabile, care să prindă inerție și să devină adevărate tendințe. Soluții care să rămână valabile mult după ce am încetat să le mai finanțăm. În paragrafele de mai jos vom enumera aceste direcții și care este viziunea noastră privind soluțiile care ar trebui implementate:

Poluarea cu gunoaie a zonelor naturale

În primii ani ne vom concentra pe a participa la cât mai multe evenimente de tip Let`s Do It Romania și pe a cunoaște cât mai multe persoane pasionate de această inițiativă. Odată ce avem un nucleu de candidați cu adevărat implicați, îi vom angaja și împreună vom schița un set de măsuri pentru a opri aruncarea gunoaielor în locuri nepermise.

Acestea probabil că vor consta în sisteme de monitorizare a zonelor în care apar des gunoaie și de raportare a celor care le poluează. Odată ce se va duce vorba că există mecanisme de monitorizare și control, zonele nu vor mai fi poluate de frica măsurilor de contravenție.

Animale fără adăpost

Problema animalelor fără adăpost este una foarte sensibilă și care este disputată de două tabele: cei care susțin eutanasierea și cei care o resping. Soluția însă este în altă parte: peste graniță sau în casele tuturor.

Dacă am reuși să găsim o casă tuturor animalelor de pe stradă și să eliminăm cauzele prin care ele ”apar”, atunci problema s-ar rezolva foarte ușor. Toate firmele care caută să ajute această cauză sponsorizează adăposturile în special cu hrană. Astfel nu fac decât să câștige timp însă nu să ofere o soluție.

La data scrierii acestui articol lucram la o platformă româno-britanică ce are ca scop promovarea individuală a animalelor fără stăpân (câini și pisici) din adăposturi către potențiali stăpâni adoptivi din Marea Britanie. Sistemul acesta de a trimite animale în străinătate, este deja implementat cu succes de către diferite ONG-uri.

Noi dorim să îl ducem la un alt nivel și să ne folosim puterea și resursele de marketing-promovare pentru ca acest sistem să dea rezultate semnificative – care să golească adăposturile. Momentan facem teste pe ”piața” din România și am reușit deja să plasăm în adopție peste 50 de pisici și 18 câini. Sperăm ca la jumătatea lui 2017 să lansăm portalul menționat anterior.

Ulterior, vom explora soluții pentru a stopa și abandonul în sine.

Dispariția pădurilor

Momentan ne-am propus să ajutăm această cauză sponsorizând două ONG-uri care întreprind activități în linie cu soluțiile pe care le-am aborda și noi: EcoAssist și Agent Green.

Am ales EcoAssist datorită campaniei Plantăm Fapte Bune în România, campanie care țintește plantarea a peste un milion de arbori anual. Colectivul firmei noastre a participat la mai multe acțiuni din cadrul acestei campanii și suntem mulțumiți de ceea ce se realizează.

Pe cei de la Agent Green i-am ales datorită agresivității lor contra celor care exploatează ilegal pădurile. Considerăm că această agresivitate, deși pare exagerată, este ceea ce trebuie pentru a schimba cu adevărat mentalitatea colectivă. Trebuie să existe exemple că cineva chiar este acolo, în pădure, verificând dacă se taie legal și acționând dacă se identifică o tăiere ilegală. Degeaba plantăm dacă vor tăia alții după noi.

În viitor, ne-am propus să realizăm o diferență mult mai mare în acest sens prin cumpărarea de păduri în special în zonele vulnerabile, interzicerea exploatării în pădurile noastre și instalarea unor sisteme de securitate moderne pentru a le păzi.

Copiii abandonați

Deși public pare că nu reprezintă o problemă atât de mare în comparație cu alte țări, cei aproape 10.000 de copii abandonați anual sunt de fapt o criză umanitară. Din păcate pentru aceștia, majoritatea ajung în orfelinate unde nu au acces la o educație și o copilărie normală.

În primă fază dorim să înțelegem fenomenul și să ne implicăm la nivel de orfelinate. Anul acesta doar am oferit cadouri ca o ”inițiere” în lumea acestor copii. Anul viitor dorim să ne implicăm mai mult prin identificare unui set de soluții propuse de cei care îi îngrijesc pe cei mici.

Pe termen mediu și lung dorim să facem propriul orfelinat în care nu doar să cazăm copii, ci și să îi educăm în una dintre direcțiile cele mai cerute de piața muncii dar și în care le putem asigura noi un viitor. De exemplu acum am putea face acest lucru în marketing sau construcții. Astfel, când vor ajunge să fie adulți, vor avea un viitor mult mai promițător decât cei din orfelinatele de stat.