Cum să vinzi o casă în mod facil oamenilor cu vârstele între 20 și 35 de ani

„Cui mă adresez?” Aceasta este prima și cea mai importantă întrebare pe cere și-o adresează un om de marketing atunci când dorește să scoată un lucru spre vânzare. Dacă ai dorința de a vinde o casă cât mai repede și la un preț cât mai avantajos, acesta este cel mai bun loc de pornire.

 

Generația Y ( oamenii cu vârste cuprinse între 20 și 35 de ani) este în prezent, categoria de potențiali cumpărători cea mai bine însemnată pe piața imobiliară română potrivit Veronicăi Sîrbu MBA și Certified Professional Home Stager & Redesigner în cadrul firmei STAGE 2 SELL SRL. Această categorie de persoane, ajunge la aproximativ trei milioane de oameni în România, conform Institutului Național de Statistică (INS).

„Generația Y are o putere mare de cumpărare în condițiile actuale ale pieței muncii și pieței imobiliare, cu toate acestea mulți apelează și la susținerea din partea părinților pentru a finaliza o tranzacție”, acestea fiind spusele Veronicăi Sîrbu.

 

Simțul critic al publicului sceptic

 

În ce mod se poartă acestă parte de consumatori atunci când vorbim despre achiziționarea unei proprietăți? În cadrul unei analize scrise  cu ocazia participarii la Târgul Național Imobiliar (TNI), o reprezentanta a STAGE 2 SELL spune că: „Millennials este generația care cercetează temeinic ofertele din piață și analizează mult până decid, de exemplu, chiar și asupra achiziției unei perechi de jeans. Modul în care cercetează piața imobiliară și iau decizii privind achiziția unei locuințe nu diferă cu absolut nimic”. O altă caracteristică a acestei generații, este scepticismul dobândit în urma unei crize imobiliare care a început acum 10 ani. În prezentarea menționată mai devreme se explică următorul lucru: „În prezent, generația Millennials este mult mai tentată să se gândească de două ori înainte de a cumpăra o locuință pentru că au conștientizat din plin consecințele pe care le poate avea luarea unei decizii greșite”

 

Aici, puteți găsii, cum puteți vinde rapid și la un preț cât mai bun celor din generația Y, în cinci sfaturi:

 

 

  • Proprietatea trebuie promovată online într-un mod profesionist

 

 

Sursele de informare și cercetare actuale din mediul online sunt cele mai accesate de către generația Y, conform STAGE 2 SELL, deoarece aceștia își obțin datele necesare pentru cumpărarea unei locuințe într-un timp cât mai scurt. În continuare, STAGE 2 SELL punctează încă un lucru foarte important:  „Pentru a ajunge la generația Y, trebuie să aveți o prezență susținută în mediul online. (…) Prezentați proprietatea în mediul online prin fotografii profesionale de impact – ele reprezintă «cârligul» care poate atrage în mediul online un număr cât mai mare de cumpărători potențiali care decid să vizioneze ulterior locuința”.

 

  1. Alege cele mai calitative materiale de construcții și amenajare

 

Generația Y, este nevoită să facă o anumită străduință în vederea achiziționării unei case, chiar dacă aceștia au o putere financiară apreciabilă. Așadar, ei pot renunța la anumite lucruri, cum ar fi spațiul liber sau calea până la locul de muncă, dar o pretenție la care nu pot renunța este calitatea materialelor de construcție și amenajare a locuinței. Veronica Sîrbu explica: „Majoritatea preferă achiziția unei locuințe nou-construite, chiar dacă foarte puțini o percep ca locuință pe termen lung, pentru a evita eventualele probleme cu mentenanța. Dacă ne referim la comportamentul de cumpărare pe piața imobiliară, indiferent de vârstă, o locuință este schimbată cu o alta în medie la un interval de zece ani, în timp ce un tânăr din generația Y face acest lucru, în medie, la un interval de șase ani. Tocmai pentru că orizontul lor de timp nu este foarte mare, eventualele lucrări de îmbunătățiri nu fac parte din planurile lor viitoare”.

 

  1. Locuințele utilate, amenajate și mobilate sunt mult mai avantajoase

 

Cumpărătorii cu vârstele cuprinse între 20 și 35 de ani sunt deseori dispuși, la cumpărarea unei proprietăți, să plătească un avans mult mai mare, în ciuda faptului că eventual nu vor mai putea avea investiții în ce cuprinde renovarea, utilarea și mobilarea unității. Acest fapt duce la decizia lor de a alege o locuință gata mobilată și utilată pe placul lor, unde se pot muta într-un timp cât mai rapid de la achiziționare. Locuințele cu planuri deschise, posibil cu o zonă de birou, cu bucătării și băi cu dotări moderne se află pe primul loc în clasamentul preferințelor clienților din generația Y. La examinarea unei oferte, cel mai înalt criteriu este funcționalitatea designului.

 

4.Proprietatea trebuie să fie pregătită adânc pentru vânzare

 

Înainte de scoaterea pe piață, o locuință trebuie bine pregătită deoarece aceasta va fi vândută la un preț cât mai bun și într-un interval de timp cât mai scurt mai ales în cazul generației Y. La acestă rubrică sunt adăugate aspecte ca și renovarea băilor și bucătăriilor, nu numai o simplă curățenie. Alte aspecte în acest gen sunt substituirea electrocasnicelor cu unele mai performante sau îmbunătățirea eficienței energetice, chiar și instalarea unor sisteme „deștepte”. Cu o investiție mică, puteți apela la serviciile unui profesionist în home-staging. Veronica Sîrbu spune: „Cu o investiție minimă, veți ști cum să vă pregătiți și amenajați proprietatea în funcție de profilul demografic al segmentului vizat de clienți, creând acel ambient de care clienții să se simtă atrași și cu care să se simtă conectați emoțional”

Veronica Sîrbu explică următoarele lucruri: „În timp ce tânărul din generația Millennnials este clientul final, o atenție deosebită trebuie acordată și includerii părinților în procesul de achiziție, oferindu-le toate informațiile și prezentând toate opțiunile într-o manieră care să răspundă nevoilor lor reale de informare. De exemplu, vizionările pot fi organizate astfel încât locuința să fie prezentată de două persoane, care să însoțească separat tinerii și părinții pe durata vizitei, întrucât aceștia au de multe ori gusturi și idei diferite despre cum ar trebui să fie locuința ideală”.

După cum știm, majoritatea cumpărătorilor din generația Y sunt susținuți financiar de părinți când vine vorba de achiziționarea unei case, deci ei sunt mult mai implicați în alegerea proprietații, dar și în luarea deciziei finale.

 

    

 

Adăugați un comentariu